Regulamin forum i strony
1. Cenimy wolność słowa, ale z poszanowaniem godności. Nie wyśmiewaj i nie obrażaj innych użytkowników.
2. Nie używaj słów wulgarnych i nie obrażaj innych użytkowników forum/strony. Dopuszczamy ironię, ale wszystko ma swoje granice. Zgadzasz się, więc nie pisać żadnych obraźliwych, obscenicznych, wulgarnych, oszczerczych, nienawistnych, zawierających groźby i innych materiałów, które mogą być sprzeczne z prawem.
Złamanie tej zasady może być przyczyną natychmiastowego i trwałego usunięcia z listy użytkowników (wraz z powiadomieniem odpowiednich władz). Aby wspomóc te działania rejestrowane są adresy IP autorów.
3. Staraj się formułować myśli zwięźle i przejrzyście oraz unikaj błędów ortograficznych. Używaj skrótów i alternatywnych form słów tylko wtedy, gdy są pospolite. Staraj się pisać poprawnie, bez błędów językowych.
4. Forum to nie śmietnik jeśli Twój post niczego nowego nie wniesie do dyskusji i piszesz jedynie np. "No właśnie."; "Zgadzam się z powyższym!" nie zamieszczaj go. Uzasadnij swoje zdanie. inaczej post może zostać usunięty.
5. Masz kilkanaście zdań do zamieszczenia? Zrób to w jednym poście!
6. Pisz na temat danego forum, unikaj WIELKICH LITER w tytułach i treści, nadaj Twojej wypowiedzi konkretny tytuł i cytuj z umiarem.
7. Forum nie jest miejscem na reklamę innych serwisów, chyba że dopuszcza to komentarz danego działu. Wszelkie treści o charakterze spamu są zabronione i będą usuwane.
8. Zanim założysz nowy temat, samodzielnie przejrzyj forum w poszukiwaniu odpowiedzi - jest bardzo możliwe, że Twoje pytanie było już wcześniej poruszane. Zwróć szczególną uwagę na przyklejone tematy.
9.Pisząc nowy post zwróć uwagę na to, aby znalazł się w odpowiednim dziale i nie zakładaj kilku takich samych tematów w różnych miejscach. Nie tolerujemy spamu!
10. Podczas zakładania nowego tematu nadaj mu tytuł odzwierciedlający jego treść. W żadnym wypadku nie używaj ogólnych sformułowań typu "Problem" , "Pomocy" , "nie działa" etc.
11. Precyzyjnie zadawaj swoje pytania.
12. Nie umieszczaj tematów niezwiązanych z tematyką forum lub naruszających normy społeczne.
13. Administratorzy forum mają prawo do korekty, zmian lub usunięcia z forum dowolnego postu łamiącego regulamin.
14. Administratorzy nie odpowiadają za działania użytkowników. Robimy co w naszej mocy,aby treści o których mowa powyżej były przestrzegane.
---
W przypadkach, których niniejszy regulamin nie wymienia, obowiązuje zasada zdrowego rozsądku.
Za łamanie regulaminu grożą kary w postaci tzw. "banów".
Jak zostać moderatorem?
Aby zostać administratorem forum nie trzeba wiele. Szukam ludzi ambitnych, logicznie myślących, konsekwentnych, piszących zrozumiale po polsku, znających dobrze i przestrzegających regulamin i aktywnych na forum. Czy to zbyt wiele? Nie sądzę.
Posadę administratora można stracić, jeśli nadużywa się swoich praw. Użytkownicy mają prawo składać skargi i zażalenia. Jeśli będzie ich zbyt wiele, stracisz posadę i poszukamy kogoś innego na Twoje miejsce.
Jeśli chcesz zgłosić swoją kandydaturę, napisz do mnie podanie, postaram się jak najszybciej odpowiedzieć.
Wzór:
1.Tytuł: Podanie
2.Nick: Podaj swoj nick.
3. Aktywność: Jak czesto odwiedzasz forum.
4. Charakterystyka : Pokaż kim jesteś, napisz o sobie.
5. Dlaczego chcesz zostać moderatorem?
Uwaga! Nie róbcie plagiatów, wasza charakterysyka zostanie sprawdzona.
Prawa autorskie
Zgodnie z ust. z dn. 4.02.1994 r o prawie autorskim i prawach pokrewnych, wszystkie fotografie zamieszczone w galerii i tre¶ci umieszczone na mojej stronie stanowi± wył±cznie moj± własno¶ć.Kopiowanie i rozpowszechnianie ich w jakiejkolwiek formie, bez mojej zgody, jest zabronione! Przypisanie sobie autorstwa cało¶ci lub czę¶ci cudzej pracy, jej deformacja lub edycja bez zezwolenia autora podlega karze grzywny, ograniczeniu wolno¶ci lub pozbawieniu wolno¶ci do lat 3...